Volgers

zaterdag 19 februari 2011

verjaardagskaart


Dit keer eens iets anders mijn vriendin had nog een bestelling van 2 kaartjes,eentje voor een ouder dame en een jongere dame.Nu deze heb ik gemaakt voor de oudere dame.Die vinden een mooi borduurpatroon met een 3dtje erop altijd het mooiste,Dat valt me altijd op.Dus van daar deze kaart.En zo geraak ik mischien nog eens door mijn 3d plaatjes heen.Jullie weten niet hoe een grote stappel ik heb liggen.En wat de vraag van gisteren betreft zou dat ook gaan met een lijmpistool of niet want het mag natuurlijk niet los laten en door dat het waxinelichtje warm wordt.Nu wer gaan het wel eens uitproberen.
Grtjs

3 opmerkingen:

  1. Hello Cristel,
    Een mooi kaartje is dat geworden. Je hebt wel geduld gehad om dit zo mooi te borduren. Ja, 3D-plaatjes... heb er ook zo veel die daar liggen te liggen.
    Wat je vraagje betreft:
    Neem eerst eens 1 glaasje en bekleef dit met reepjes papier met verschillende kleefstoffen.
    1)Lijmpistool
    2)Houtlijm
    3)Alleslijmer (Uhu o.d.)
    4)Servettenlijm.
    Schrijf wel op elk reepje wat je hebt gebruikt.
    Brand er een kaarsje in en kijk wat het resultaat is.
    Ik persoonlijk bekleef dikwijls mijn theelichthoudertjes met servetten en servettenlijm en die houden eeuwig.
    Je kan er een beschrijving van terugvinden tussen mijn tutorials. (printen op servet)
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Cristel,

    wat een mooi kaartje, met veel borduurgeduld aan :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Cristel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen