Volgers

woensdag 20 juli 2011

hier ben ik weer

Hallo dames ik ben weer thuis van vakantie hoor,maandag waren weer thuis,maar vondt niet eerder de tijd.ben sedert gisteren ook al weer aan het werk en moest gisterenavond ook nog gelnagels doen.Dus is het er nog niet van gekomen.Jullie zullen al wel gezien hebben dat er ondertussen ook al weer een nieuwe challenge begonnen is bij .Maar ik had de kaart er nog niet op kunnen zetten omdat ik mijn kaartje thuis had gelaten en hem nog niet op mijn laptop had gezet.Ons thema is deze keer een vakantiekaart en het moet weer met een stempel zijn.Dit kaartje heb ik gemaakt.

Ik heb een patroontje uit mijn doos gevist en geborduurdt op wit linnenpapier wat ik eerst heb bewerkt met stempelinkt en mijn stempeltje is van de action.Nu ga ik vlug jullie blog's bekijken om te zien wat ik allemaal gemist heb.
Peggy ik wil je bedanken voor de mooie kaart die op me te wachten lag en de leuke knutselextra's maar stuur me maar een mailtje want zie het zo niet echt.
Grtjs

7 opmerkingen:

  1. Welkom thuis:) Wat een geweldige mooie kaart zeg, ik blijf het bijzonder mooi vinden met het borduren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had hem al gezien, maar het blijft een supermooi kaartje.
    En fijn dat je weer in Blogland bent hihi
    gr linda

    PS sorry sorry sorry ik ben je verjaardag helemaal vergeten, dus alsnog van harte gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. welkom cristel, hoop dat je een fijne vac hebt gehad.
    maar je kaart is weer leuk en je borduurwerk heel mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met dat borduursel en ook leuke kleur dat blauw.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Cristel,

    Welkom terug thuis in de drukte :-)

    Mooi kaartje !

    ps, kan jij mij even mailen, vind geen mailadres van je hier, het mijn is,

    jaimie.pisonier@telenet.be (staat een punt tussen de namen )

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cristel,

    Welkom terug !!! Ik mail je zo snel mogelijk met een foto, dan sanp je het meteen, ik had eerst ook niet door hoe het moest:))
    Ben nog ff druk met het pakken van koffer voor de dochter , die vertrekt morgenvroeg.
    Maar je krijgt zo snel mogelijk mail !!!

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een leuke kaart Cristel.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen