Volgers

dinsdag 24 maart 2009


Hallo dames gisteren avond was het te laat om mijn kaartje nog te plaatsen dus doe ik het maar nu even.Heb er weer eentje gemaakt in mijn favorieten kleur roze.Het borduurpatroon is er weer eentje van tiets,en heb 3 verschillenede kleuren borduurgaren gebruikt waarvan 1 gemeleerd.Een 3d plaatje en witte organza strik en heb met mijn zilveren gelpen puntjes gezet in de vorm van swirls alleen is dit niet zo heel duidelijk op de foto.Heb dan nog een leuk lettertype gezocht en die op een klein stukje geschreven met zwarte gelpen.Hoop vanavond op tijd te ziin voor de scraponline bij tiets is heel leuk om te doen en als beginneling leer je er enorm van en ik ben nog een beginneling dus.Als hij klaar is zal ik hem ook nog trachten erop te zetten,maar ik beloof niks.Ben benieuwd wat jullie weer van mijn kaartje vinden.Grtjs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten