Volgers

woensdag 8 april 2009


Dit is mijn kaart voor vandaag.De basis van de kaart is donkerpaars dan een velletje deco uit een blok.Dan heb ik op wit karton een patroon van marianne design geborduurt.Met de kleuren fuschia,licht rose,mintgroen en metallic paars.Daar een 3d plaatje opgeplakt van mireille en verder versiert met strasssteentjes in het donker rose en strassbloemetjes in licht en donker rose.afgewerkt met glitters in rose en een paarse gelpen en een stickertekst.Ben weer benieuwd naar jullie reakties en bedankt weer voor de commentaren op mijn kaart van gisteren,als jullie iets niet mooi vinden mag je dat gerust zeggen ik zie het niet als kritiek maar als een tip waar ik van kan leren.grtjs

1 opmerking:

  1. Cristel, Wat een prachtig borduurwerk!! (daar hoef ik niet aan te beginnen hoor!!) Lief plaatje ook! De glitters en strassteentjes maken je werkje compleet!! Mooi, mooi!!

    Groetjes,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen