Volgers

woensdag 19 mei 2010

kaartje voor de challenge


Deze kaart is voor de challenge http://www.3dcardschallenge.blogspot.com Heel leukblog waar je een 3d plaatje of een stempeltje in 3d maakt en op je kaart verwerkt.Ik heb een stempeltje van sliekje gekozen en dit in 3d gemaakt omdat het thema huisdieren is en ik deze wel leuk vond.Ik vind de kaart niet zo geslaagd maar ga toch een gokje wagen(ik vind hem een beetje saai). Wat denken jullie ?Dames ik wil jullie bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.
grtjs

9 opmerkingen:

  1. I think the wee dog looks fantastic. Thanks for joining in over at 3D Cards Challenge and good luck
    Hugs
    Suzanne x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je mee doet met onze challenge, je kaartje is helemaal toppie geworden. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Een fijne en zonnige dag.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cristel,

    Hele leuke kaart !!!

    Peggy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je leuk gemaakt zeg!
    Bedankt voor het mee doen met onze challenge.

    Liefs Ida (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,

    Kom hier voor het eerst kijken, ben beginner , indien u een kijkje wil nemen op mijn blog en een reactie plaatsen, is dat ook heel leuk.

    U maakt leuke kaarten hoor! Maar wat ik me afvraag, is het niet moeilijk om in de zomer voor de kerstchallenge te werken, zit je dan in dezelfde sfeer als écht in de winter, hihi, gewoon maar een vraagje hoor :-)

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi en lief kaartje, en bedankt om mee te doen met de challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen