Volgers

woensdag 12 januari 2011

kaartje op bestelling


Dit kaartje is er weer een op bestelling van een collega uit een serie van 4.Nr 2 dus.Niet gemakkelijk maar goed is voor een jongen van 20 jaar dus hopelijk wordt hij goed gekeurt.heb witte cardstock genomen en die bewerkt met zwarte en zilvere stempelinkt.zwart grijs karton en zilverkleurig karton gebruikt.Dan nog swirls gestempelt en happy birthdappy.Damers mag ik jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.
Grtjs

7 opmerkingen:

  1. Wauw, echt schitterend, want dat is echt niet de makkelijkste doelgroep om kaarten voor te maken.
    Echt heel mooi, die gaat dat schitterend vinden !!!!

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat ze heel tevreden zullen zijn, want wat een mooie kaart is dat geworden!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik denk dat het kaartje wel in de smaak zal vallen, ziet er heel mooi uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cristel,

    Zéér toffe mannenkaart !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je deelname aan onze candy op het DML blog. Kom vanaf 14 februari gezellig met ons meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
    SCHITTEREND kaartje heb je gemaakt
    echt heel mooi
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Cristel,
    Wat een leuke kaart. Mooi gedaan.
    En... stuur eens een paar collega's naar mij (hi,hi) heb hier zo'n 400 kaarten in voorraad.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen