Volgers

donderdag 28 april 2011

nieuwe challenge



Dames vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij http://nadiaschallengeblog.blogspot.com/. Het thema is deze keer moederdag in 3d,eerlijk gezegd heb ik een beetje gesmokkelt want ik had geen mooi 3d plaatje,jammer genoeg.En ik zou hem toch graag naar mijn eigen mamie versturen dus ja.Jullie snappen het wel denk ik.Zijn jullie op zoek naar inspiratie kom vlug kijken op de site.Mag ik jullie ook weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.

Grtjs

6 opmerkingen:

  1. het is een leuk kaartje cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem heel mooi, gewoon toppie hoor
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooie kaart Cristel
    liefs Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cristel,
    Het is een PRACHTIG kaartje hoor ☺☺☺
    De link naar het challengeblog werkt helaas niet.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Critsel,

    Prachtige kaart!!

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super is't ie, en die vlinder en bloemen zijn ook ewat 3D :))

    Fijn weekend,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen