Volgers

maandag 2 mei 2011

winterwonderland



Ja hoor dames ik heb de bestelling van mijn moeder kunnen afronden naar 25 kaartjes,en deze zijn nu dus allemaal klaar.Alleen moet ik de laatste 2 nog hier laten zien,maar ze zijn al mee naar Nederland.Dus nu kan ik beginnen voor mezelf en voor te verkopen.En op winterwonderland http://christmasblogchallenge was er weer een nieuwe challenge,en daar vragen ze heel veel sneeuw op je kaart.Dus heb ik de sneeuwman van magnolia gestempeld met derwents ingekleurt wat sneeuwvlokjes en stickels gebruikt,en op de sjaal de perle pen.En geen vierkante kaart want anders wordt het weer zo duur met verzenden.

Dames mag ik jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn huisje.

Grtjs

7 opmerkingen:

  1. Hallo Cristel,

    Oh het is een schatje geworden!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die is leuk geworden, schitterend kaartje joh
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel leuk en mooi kaartje is het cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Christel!
    Fijne dag!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een hele leuke !!!super al die glitters.
    Stom dat die vierkante kaarten zo duur zijn om te verzenden, ik vind het eigenlijk een veel mooier formaat. Maar als er iemand kaarten vraagt willen ze ze zelden.

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so cute, love that snowman. Thank you for joining us at Winter Wonderland this week.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen