Volgers

maandag 19 december 2011

Eindelijk

Eindelijk ben ik er weer en heb ik wat tijd gevonden.De afgelopen week is echt super druk geweest,mijn dochter en mannetje waren maandag en dinsdag jarig.Met familie die op bezoek is geweest.Ook mijn moeder die hier is tot na de kerst.Nog wat kleine verbouwingswerken gedaan in mijn keuken en nog wat gewerkt aan mijn kerstprojecten waar eentje nu vanaf is maar moet er nog eentje maken en dan laat ik ze zien. Voor mijn dochter had ik deze kaart gemaakt
Aangezien ze nog al vrij kieskeurig is en ze niet van magnolia stempels houd(das voor kindjes dat is niet echt cool),dan wordt het dus niet echt gemakkelijk hoor.Dus heb ik maar de vlinder uit gekozen en maar wat bloemen er rond geponst.Gelukkig was ze er wel blij mee. En deze kaart had ik voor mijn mannetje gemaakt
Wat ik dus ook geen simpele klus vond maar goed hij lust graag een biertje dus heb ik heel simpel een bierflesje gemaakt een etiketje erop en om het een beetje op glas te laten lijken helemaal in gesmeerd met knutsellijm om hem een beetje glimmend te maken.Mag ik jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaartje.En Peggy en Linda bedankt voor de mooie kerstkaartjes.Nu ga ik nog vlug kijken wat voor moois ik allemaal gemist heb. Grtjs

7 opmerkingen:

  1. Ik denk dat deze wel echt vet cool is geworden:) super leuk!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke kaartjes cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk dke vlinderkaet, en de bierfles kaart is gewoon schitterend,echt knap gedaan.

    Grtjs Peggy

    En het kaartje is heeeeeel erg graag gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh gaaf gedaan joh dat bierflesje, helemaal leuk. En die kaart van je dochter is ook super. Oja en graag gedaan hoor dat kerstkaartje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. alsnog van harte gefeliciteerd, leuke kaartje heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. alsnog gefeliciteerd met je dochter en man
    en wat een prachtige kaarten zeg
    top
    moest laatst toevallig aan je denken hier in een winkel verkopen ze heel veel spullen van gorjuss, adresseboekjes, schriftjes enz enz
    liefs jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig gemaakt Cristel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen