Volgers

maandag 9 april 2012

rouwkaart


Een minder leuk onderwerp,maar goed ik had er een nodig jammer genoeg is er een client van mij overleden.Heb hem vrij simpel gelaten,een mooi borduurpatroontje uit gezocht ven Sjaak van Went.En het plaatje komt uit een boek van boekenvoordeel.Aan de binnenkant heb ik dan nog een gedichtje geschreven over een bloem.Vond dat wel toepasselijk bij het 3d plaatje.Hopelijk hebben jullie genoten van 1e paasdag en natuurlijk van vandaag alleen is het weer niet echt super hier.Ik ga straks nog 3 uurtjes werken.Dames mag ik jullie weer bedanken voor de lieve berichtjes op mijn vorig kaartje.
Grtjs

4 opmerkingen:

  1. nou inderdaad, dat is echt een minder leuk onderwerp
    maar ik vind je kaart echt helemaal toppie
    mooi gemaakt

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzondere mooie kaart, het komt zo stijlvol over en een prachtige tekst!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is mooi en chique, knap gedaan hoor
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind hem heel mooi en inderdaad chique zoals linda zegt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen