Volgers

zondag 23 maart 2014

Kerstkaartje voor Yvonne's 52 weeks of christmas

Goedemorgen dames eindelijk we zijn hier weer.Ja het kaarten maken heb ik even aan de kant geschoven omdat ik geen DT werk meer heb.En ik zou graag de plaid van mijn neef verder afhaken waarvan ik nu op de helft zit.Dus we hebben nog 1 meter te gaan.Maar toch nog een kaartje klaar voor bij Yvonne haar challenge.En dit keer weer een geborduurd kaartje.
Het patroontje heb ik uit het hobbyjournaal gehaald en geborduurd met dmc garen in de klassieke kerstkleurtjes.Een 3dtje erbij en wat sticker sterretjes in het goud en de tekst natuurlijk ook.Deze is dan ook weer gemaakt voor mijn moeder.Nu ben ik weer bezig hoor met nog een kaartje ook geborduurd en aangezien het zondag is en geen te prachtig weer hoop ik hem vandaag klaar te krijgen.
Nu ik wens jullie nog een fijne zondag en wil jullie ook weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaartje.
Grtjs

4 opmerkingen:

  1. Hallo cristel
    Prachtig is je kerstkaart, met een prachtig borduursel, het plaatje maakt je kaart helemaal compleet.
    Mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoals ik al zei een schitterende kaart Cristel en mooi geborduurd.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo die is nog eens mooi geworden zeg
    liefs jacinta

    BeantwoordenVerwijderen