Volgers

zondag 14 maart 2010

House Off Sketches

Eindelijk heb mijn kaartje af kunnen maken, was gisteren met mijn dochter naar een concert van milk inc hier in oostende.We hebben ons kostelijk geamuseert mijn handen doen nog zeer van het klappen en we zijn alle 2 een beetje hees van het zingenWas een buitenkans want anders moeten we naar Antwerpen naar het sportpaleis en nu eens niet.Maar nu verder over het kaartje deze heb ik gemaakt voor House Off Sketches en gelijk maar een verjaardagskaartje van gemaakt voor mijn neef duurt nog even eer dat hij jarig is maar het kan maar klaar zijn toch,anders is het weer op het laatste moment dikwijls bij mij.Het afdrukje komt weer van Sliekje.Dames weer bedankt voor jullie lieve reacties en ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.
Grtjs

7 opmerkingen:

  1. hoi Cristel wat een leuk kaartje erg vrolijk.
    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Cristel,
    een mooi kaartje heb je gemaakt,ik vind de kleurencombinatie heel apart!
    Een wat heb je een leuk
    stempeltje gebruikt!*wow*
    Fijne week.
    Liefs Swaani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Cristel,

    Mooi kaartje, mooie combinatie. Ook al de digi's van Sliekje ontdekt. Vind ze erg leuk.
    Bedankt voor het meedoen met HoS.

    Liefs Mery

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cristel,
    het is een leuke kaart geworden.
    Leuke kleuren voor een jongens verjaardagskaart!
    Dank je wel voor het laten zien :-)
    groetjes Sliekje en katjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Cristel!
    Wat een mooi kaartje :) Leuke digi!
    Gezellig dat je mee doet met de sketch van HoS.

    Groetjes, Nyna.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt er weer een schitterende kaart van gemaakt
    echt helemaal toppie hoor


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen