Volgers

woensdag 24 maart 2010

paasdoosje voor scraptalk-challenge

Nou dames eindelijk is mijn projektje voor de site van Carine klaar,ben er al van zondag mee bezig.Vrij intensief alles met de hand gekipt en gesneden buiten de multiframe van Nellie snellen dan,maar anders alles met de hand gedaan.Vond het wel heel leuk om te doen en nu staat het op mijn salontafel te pronken.Jamer genoeg kunnen jullie het stro niet zo goed zien maar heb vergeten er een foto van te maken voor ik de eitjes er in deed.Het model van het mandje had ik gezien bij peggy en kon je op de magnolia site vinden.Ik ben reuze benieuwd wat jullie ervan vinden,en harstikke bedankt voor de lieve reacties op de vorige kaart.
Grtjs

4 opmerkingen:

  1. Hey Cristel,

    Super zo een paasmandje he, best heel veel werk maar ik vond ze heel leuk te maken, heb er uiteindelijk 3 gemaakt, eentje voor mezelf en een voor elke oma !!
    Ik vind de jouwe echt heel goed gelukt, super mooi in elkaar gevlochten en leuke lente kleurtjes !!!

    Peggy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat knap gedaan zeg, en inderdaad...het ziet er uit alsof het je een pak werk heeft gekost!Blij je te mogen bewonderen op de ScrapTalkchallenges-blog,fingers crossed ;-)
    Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is prachtig geworden zeg en het is een leuk idee voor pasen trouwens de inhoud ziet er ook heel leuk uit hahahaha
    lief sjaicnta

    BeantwoordenVerwijderen