Volgers

woensdag 6 oktober 2010

kerstkaart

Daar ben ik weer met nog maar een kerstkaart.Hij is wel vrij simpel maar goed hij is weer geborduurt,want mijn moeder wil alleen maar geborduurde.Ondertussen zitten we aan nr 23 dus het gaat vooruit maar ze zeggen altijd de laatste loodjes wegen het zwaarste en dat klopt hoor maar we gaan gewoon door.de stempel komt van de nieuwe kerst clear stempels bij het kruidvat.En verder heb ik stipjes gemaakt met een 3d liner.Dames ik wil jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.
Grtjs

4 opmerkingen:

  1. nou simpel zo kan ik hem niet noemen hoor hij is toch geborduurd en mooi afgewerkt kortom een hele mooie kaart

    liefs jaicnta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart, mooi de geborduurde sterren.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Cristel,
    Nu, ik vind het een heel mooi kaartje hoor.
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen