Volgers

maandag 13 december 2010

verjaardagskaartje voor mijn dochter


Eindelijk daar ben ik weer,beetje trubbelige week gehad,zelfs een dagje ziek geweest maar we zijn weer opgeknapt.Dit kaartje heb ik voor mijn dochter haar verjaardag gemaakt ze was gisteren jarig.Kleine meisjes worden zo snel groot.Maar goed zo gaat dat nu een maal.Ik had gevraagd wat wil je op je verjaardagskaart en ze zei dat afdrukje en rose en veel bling bling.Dus denk dat ik daar wel in geslaagd ben.Ze was er in ieder geval heel blij mee.Nu ga ik vlug nog eens al jullie kaartje bekijken.Dames weer bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige kaartje.
Grtjs




9 opmerkingen:

  1. Hoi Christel

    Wat is ie Sweeeeeeeetttt


    gr eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig echt een toffe meiden kaart en nog gefeliciteerd hè
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ...dat roze en glitter blijven ze leuk vinden he ...wij ook trouwens :))

    Nog gefeliciteerd voor de dochter en een fijne, rustige week .... zonder ziek zijn :)))


    Grjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje, ziet er heel leuk uit.

    Gefeliciteerd!!!

    Bedankt voor je reactie en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Cristel,
    Wat zal je dochter blij geweest zijn met dat kaartje. En nog veel meer omdat je aan al haar wensen hebt voldaan.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart cristel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sorry wat laat maar toch nog gefeliciteerd met je dochter en wat een prachtige meidekaart is dat geworden

    liefs jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk deze kaart, je dochter zal er erg blij mee geweest zijn.

    Groetjes Katty

    BeantwoordenVerwijderen