Volgers

woensdag 16 mei 2012

rouwkaartje


Hallo dames ik ben hier nog eens met een rouwkaartje.Jammer genoeg heb ik deze week weer eentje moeten gebruiken.
Ik heb hem weer heel simpel gehouden,en eens iets geprobeerd met het stempelen.En ik vindt het niet slecht.Het stempeltje komt van een setje wat ik gekocht heb bij boekenvoordeel.Eerst gewoon beinkt en gestempeld en dan licht beinkt en half erop gestempeld.Het resultaat vindt ik niet slecht.Wat denken jullie ervan.Verder mijn flexmarkers gebruikt voor de randjes en het randje van de nestabilitie.Een randponsje gebruikt en verknipt zodat hij in de hoekjes past,en deze ook gekleurd met de flexmarker.Mag ik jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaartje.
Grtjs

6 opmerkingen:

  1. Dat is heel mooi gedaan, heel stijvol en perfect voor de gelegenheid.
    Hele mooie stempel trouwens.

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel mooi kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja ,ze horen er ook bij,natuurlijk maken we ze liever niet te vaak ,maar ja soms .........
    Ik vind dat je er een heel seren kaartje mee hebt gemaakt
    Leuk zo met die stempel


    groetjes Eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cristel,

    Mooi kaartje !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Cristel,
    dergelijke kaarten zijn altijd moeilijk.
    Je hebt een heel mooi kaartje voor de gelegenheid gemaakt.
    Heel stijvol:

    Liefs en een dikke knuffeltje
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen