Volgers

dinsdag 31 juli 2012

WinterWonderland

Hallo dames hier ben ik weer met een kaartje.Eentje weer voor het WinterWonderlandblog.Dit keer is het thema kerstelfjes.En met gebrek aan een stempel heb ik een kleurplaat van Tinkerbell genomen en haar verkleind.En haar dan ingekleurd met mijn derwents in een kerspakje.Heb verder rood karton genomen en scrappapier volgens mij ergens van het kruidvat.Een swirl van Md genomen in wit karton en dan gekleurd in blauwgrijs zoals het afdrukje.Heb dan een ponsje genomen wat een beetje op een kerstroos leek en verder versiert met glitter natuurlijk. Het tekststickertje heb ik gekleurd met mijn promarker in het rood zodat hij perfect bij de kaart past.Heb ik gezien op het internet.Dames mag ik jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.
Grtjs

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Cristel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel leuk kaartje Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje, succes bij de challenge
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. what a gorgeous creation, thank you so much for joining us at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xx
    ps I have candy if you are interested and have not already joined me for my celebrations :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach Cristel wat een lieverdje heb je gemaakt, deze kaart is heel mooi
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatje Cristel,knap gedaan!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen