Volgers

dinsdag 20 november 2012

kaartje op bestelling

Hallo dames eens een andere kaart als kerst.Ik had nog een bestelling van de dochter van een client die graag nog 2 kaartjes wilde met de Tatty Teddy beer.Maar omdat de kerstkaartjes voorrang hadden had ik het een beetje op de lange baan geschoven.Nu had ik mijn werkrooster gekregen en moet ik woensdag naar haar toe.Oei de kaartjes,en natuurlijk kwam mijn broer van de vrijdag tot de zaterdagmiddag een bezoekje brengen.Maar gelukkig ik was nog een paar daagjes thuis van de vrijdag tot de dinsdag dus dat moest wel lukken,en inderdaad ze zijn klaar.Ze wilden graag weer in het paars met zilver.Maar heb deze een beetje aangepast aan het plaatje wat ik van het internet heb afgehaald.En ook moest er weer eentje van geborduurt zijn dus daar ben ik eerst mee begonnen.Alleen weet ik zo de naam niet van wie het patroon is.Ik heb met grijs en licht rose dmc garen gewerkt.Het plaatje uitgeknipt met een schaar.En een aantal kleine bloemetjes erbij gedaan die ik geponst heb uit wit linnen karton en gekleurd heb met mijn promarker in rose pink paste er goed bij.Dan nog in de bloemetjes een rondje met de parelpen in zilver gedaan.Nou ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden(mijn dochter wilde hem voor haar verjaardag,dus weet wat te maken he)en mag ik jullie ook weer bedanken voor de lieve reacties.
Grtjs

5 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje en het beertje is wel erg schattig zeg
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heel lief kaartje heel mooi Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer een prachtige kaart geborduurd Cristel,Teddy is ook leuk er bij ,mooi uitgeknipt met je schaar,dat is al een kunst omdat zo mooi te doen.
    Het is weer een plaatje.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje en zo stijlvol. En prachtig geborduurd.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen