Volgers

donderdag 8 november 2012

Nieuwe challenge bij Nadia

Hallo dames vandaag is er weer een nieuwe challenge gestart op ons blog Nadia's challenge.Dit keer heeft ons DT lid Miranda gekozen,en zij koos voor een jongenskaart met een stempel.En dit is wat ik ervan gemaakt heb.Heb een bakkertje genomen met taart van een setje van Boekenvoordeel en deze ingekleurd met mijn derwentpotloden,maar sorry dames ben vergeten de nrs te noteren.Ik heb een beige kleur cardstock als basis genomen en daarop een bij passend papiertje uit een paperpad ook afkomstig van Boekenvoordeel.Dan lichte en donkere blauwe cardstock genomen en van elks 2 reepjes geknipt en aan het uiteinde puntje weggeknipt.Deze heb ik dan met zigzagsteek en dmc garen bewerkt.De tekststempel is ook volgens mij van een setje van Boekenvoordeel.Dan heb ik nog 2 stukjes raffia in beige genomen en kleine vlaggetjes geknipt en die met een klein snoepjes stempeltje bewerkt.Nou dames als jullie zin hebben om weer mee te doen met de challenge kom vlug kijken op ons blog voor wat inspiratie en om de mooie creaties van de andere Dt leden te bewonderen en om te kijken wat voor een leuk prijsje je natuurlijk weer kan winnen.En ik ben natuurlijk weer reuze benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.
Grtjs

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Cristel, heel mooi gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart Cristel en de stempel is ook leuk.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een super leuk kaart Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit stempel schitterend!!! Leuke details en kleuren weer!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Cristel,gave stempel,ik hoop dat ik ook weer mee kan doen,ik zit bij de borduurmaatjes en de kaartenvriendinnen,daar maak ik elke maand ook wel 10 kaarten voor.Dus ik heb het druk genoeg,Jouw kaartje is in ieder geval een plaatje.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart!
    Liefs Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen