Volgers

dinsdag 12 maart 2013

geboortekaartje

Gisteren kreeg ik een telefoontje van mijn verantwoordelijke of ik niet 2 kaartjes kon maken,een geboortekaartje voor een collega en een bedank kaartje.En aangezien we vrijdag team hebben heb ik er dus al een klaar.

Yesterday i got a phone call from my superior if i could made two cards,a birth card and a thanks card.And because we have team on friday i have one already finished.



Wat heb ik gebruikt:
-Blauwe cardstock als basis
-Witte cardstock die ik in reepjes heb geknipt
-Aapje is een deel van een kleurplaat die ik afgeprint en verkleind heb van internet
-sterretjespons
-vlaggetjes zelf geknipt
-alfabetstempel
-raffia
Nu dames wat vinden jullie ervan ik heb me gebasseerd op hun geboortekaartje en de doopsuikers.Ben zeer benieuwd.
Grtjs

7 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend schattig dit kaartje, schitterend!!!

    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Christel,

    sehr schöne Karte. Du bist Leserin von meinen Blog http://sabsis-bastelzimmer.blogspot.de/ , vor einiger Zeit bin ich mit meinen Blog umgezogen http://sabsisbastelzimmer.wordpress.com Ich würde mich freuen wenn du auch dort Leserin wirst.

    Ich habe 2 ganz tolle Mitmach-Aktionen gestartet und vielleicht hast du ja Lust mit zu machen?! In der nächsten zeit veranstalte ich noch ein kleines Gewinnspiel.

    LG Sabsi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super lief kaartje Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Cristel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is echt een leuk geboorte kaartje, mooi gemaakt

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele toffe kaart, ik probeer dat ook vaak te doen om mijn kaart op het geboortekaartje af te stemmen.

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen