Volgers

donderdag 14 maart 2013

kaartje nr 2

Hier ben ik dan met kaartje nr 2,een bedank kaartje.En eens een ander model een tent kaart.Leuk om te doen hoor.Dus nu is mijn bestelling klaar en kan ik hem morgen afgeven,benieuwd naar wat de collega's ervan vinden.

Here's card number two ,a thank you card.And i made another form off card ,a tentcard.Very lovely to make.I'm curious what the colleague's find off it.

Wat heb ik gebruikt:
-Blauwe cardstock van Avec
-Promarkers:Rose Pink-Antique Pink-Agean-Marsh Green-Sunkissed Pink-Buttercup-Primerose-Blush-Baby Pink-Denim Blue-Powder Blue-Coral-Sky Blue
-Paper uit blokje van Action
-Nellie snellen bloemenpons
-Nellie Snellen vlinder
-Swirl van MD
Magnolia's
-Kleine retropons
-Bloemenpons Kruidvat
-Stempeltekst Boekenvoordeel
Nu ben weer reuze benieuwd wat jullie ervan vinden hoor,en bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.
Grtjs

7 opmerkingen:

  1. een prachtig kaartje met een mooie vlinder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtige kaart, super al die details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtkaart, zulke frisse kleuren en die vlinder en bloemekes maken het echt af.

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wat een prachtige kaart Cristel, heel erg fleurig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lief kaartje echt een toppertje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beeldschone kaart Cristel. Een plaatje

    XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig kaartje met hele mooie details

    BeantwoordenVerwijderen