Volgers

dinsdag 16 april 2013

een nieuwe maand is gestart

Hallo dames op ons cluppie is er weer een nieuwe maand gestart.Dat wil dus zeggen nieuwe uitdagingen soms met een prijs en soms zonder.We hebben er 4.Dus ik ga ze even allemaal laten zien.
De thema uitdaging van de maand. Happy Birthday

Hierbij hoef je alleen maar aan de kleurtjes Paars-Groen en Wit te houden voor de rest mag je creatie aankleden zoals je zelf wilt.
Dan hebben we het patroon van de maand wedstrijd:
Je kan het patroon aanvragen en je hebt de tijd tot 14 mei om hem te maken.
En dan hebben we nog tag/label van de maand,dit kan je ook aanvragen in het forum en je mag hem ook weer naar eigen inzicht versieren natuurlijk.
  




En dan hebben we nog een digi van de maand,die je ook kan aanvragen in het forum.

Zo voor iedereen die zin heeft wordt gezellig lid van ons cluppie en mits je ze aanvraagt kan je gezellig meedoen.Nou dames wat denken jullie ervan ben ik geslaagd met de kaartjes.Natuurlijk wil ik jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaartje.
Grtjs

10 opmerkingen:

  1. Allemaal schitterend !!!
    De verjaardagskaart met de kleurencpmbo ga ik ook proberen te maken ....'t is helemaal mijn kleur niet, dus een uitdaging die ik wel wil aangaan ;-)


    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige mooie kaarten, ben trouwens weg van de bovenste, wauw wat een super details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben helemaal sprakeloos Cristel, wat heb je prachtige kaarten gemaakt, die met de paarse kleur vind ik helemaal super, dat is nog wel mijn lievelingskleur, de tweede kaart is ook een beauty. Je hebt je best gedaan hoor.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat zijn ze allemaal mooi geworden, toppie gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt weer schitterende kaartjes gemaakt
    echt heel mooi

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zozozo wat ben je bezig geweest zeg mooie kaartjes heb je gemaakt Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige creaties heb je gemaakt Cristel!
    groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vier mooie creaties Cristel!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen