Volgers

woensdag 10 april 2013

Laatste comunnie kaart

Haalo dames en hier ben ik dan met de laatste comunniekaart.Ik heb ze dus netjes op tijd klaar.Want vrijdag heb ik vergadering en moet ik ze afgeven anders moeten de dames er expres om komen.


Hello ladies here's the last card.I have made it nice on time.Because friday we have teambuiling and i have to deliver them then other wise the ladies have to come to me.


Wat heb ik gebruikt:
-Wit linnenkarton
-embossingstencil van Boekenvoordeel bewerkt met derwent
-Derwentpotloden:Grey Lavender-Blush Pink-Bright Pink-Pale Lavender-Mid Brown-Light Green-Pink Lavender-Light Sand-Iced Blue-Bright Lilac
-Vlinderponsje klein
-strass steentjes
Nou wat denken jullie ervan dames ben benieuwd hoor wat jullie ervan vinden hoor.
Grtjs

5 opmerkingen:

  1. Wauw Cristel, je hebt een prachtige kaart gemaakt,mooie kleuren, je taak zit er op wat communie kaarten betreft begrijp ik.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Cristel.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is een hele mooie communie kaart Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje, lief stempeltje!

    BeantwoordenVerwijderen