Volgers

dinsdag 26 februari 2013

Leuk nieuws en een vergeten kaartje

Ja ik heb heel leuk nieuws gekregen gisterenavond vanaf heden zit ik in het designteam van EHI.Aangezien ik ook veel borduurkaartjes maak en ze nog mensen zochten heb ik me gewoon ingeschreven en ben er dan ook nog uitgekozen.Ik zie er dan ook heel erg naar uit om aan de eerste opdracht te mogen beginnen want het is een heel leuk team.

En dan nog mijn vergeten kaartje wat ik gemaakt heb voor de valentijnsketting op ons Cluppie,had hem al een hele tijd klaar maar mocht hem natuurlijk nog niet gelijk laten zien en daardoor was het eigenlijk vergeten.En omdat ik gisteren de foto tegen kwam dacht ik aja die moet ik ook nog plaatsen.
Nou dat was het dan alweer en ik wil jullie natuurlijk allemaal weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaartje.
Grtjs

5 opmerkingen:

  1. Proficiat met je DT plekje !!
    Zeg en zo'n mooi kaart "vergeten" ....t'is een super mooie ...in't echt nog veel knapper ;-))

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom bij het E.H.I.borduurkaartenblog Cristel, als er iets is, mailen hè vrouwtje, in het begin had ik er ook moeite mee, ik was héél onzeker, maar het is zo leuk om te doen.
    Je kaart is prachtig, hoe kon je die nu vergeten.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan zeg
    gr linda

    en gefeliciteerd met je DT plekje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eerst Van Harte Gefeliciteerd Cristel super leuk voor je.
    En borduren kun je dus aan jouw hebben ze goed iemand.

    je kaartje is weer heel lief.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen