Volgers

vrijdag 1 februari 2013

Nieuwe challenge bij Nadia

Hallo dames vandaag is er weer een nieuwe challenge op ons blog te vinden.Dit keer was ons DTlid Karin aan de beurt en zij heeft gekozen voor
  3 verschillende design papiertjes en 3 bloemetjes met een stempel
 op je kaart of creatie.En het is ook de bedoeling dat we dat dus ook echt zien hoor dames,anders kan je niet mee dingen naar het mooie prijsje dat de winnaar krijgt.Dus voor iedereen die weer zin heeft om mee te doen of wat inspiratie zoekt neem een kijkje wat de rest van het team voor mooie creaties heeft gemaakt.
Wat heb ik gebruikt:
-Promarker maar ben vergeten de nummers op te schrijven
-3 verschillende designpapiertje afgeprint van het internet
-tekstje een freebie(weet alleen niet meer van wie)
-Noormal
-Parel hartjes
-Bloemenpons middenmaat Avec,bloemenpons margiet omgetoverd tot een soort roosje
-Kleine takjespons
-Bloemkerntjes
Nou dames we zijn weer zeer benieuwd naar jullie creaties.En ik wil mijn trouwe dames ook weer bedanken voor hun lieve reacties die ik heb gelezen weer met een big smile.
Grtjs

5 opmerkingen:

  1. een prachtige kaart heb je gemaakt Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart, ik heb die teksten ook en zat me af te vragen waar ik ze vandaan had.
    Dus ik netjes tussen jou lijst met producten kijken ....en haha jij weet het ook nimmer ;-)

    Fijn weekend,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen