Volgers

maandag 27 juni 2011

even een update

Hallo hier even een update van knutselen komt nu niet veel in huis ben al heel het weekend heel druk bezig.De vrijdag avond heb ik de kasten leeg gemaakt die rijp waren voor het stort en ingepakt.Zaterdag morgen nog 2 uurtjes gewerkt en toen de mannen de kasten weggebracht hebben vlug de boodschappen te doen en achter verf geweest bij de gamma toen maar verder gedaan met behangpapier af te trekken.Toen s'avonds nog vlug de gaatjes dicht dicht gemaakt,zodat ik ze dan smorgens kon op schuren.En s'morgens betijds opgestaan en eerst op mijn gemak een koffietje gedronken en de gaatjes mooi op geschuurd en om half 1O begonnen met verven.Met pauzes ertussen en alles een tweede laag tegeven was ik rond half vier klaar.Toen nog de rotzooi opgeruimt en alvast de koelkast en droogkast op de juiste plaats gezet en nog wat spullen ingepakt.En toen ben ik ermee gestopt want ik was bekaf.Vandaag al wat dingen van de muur gehaalt niet veel gedaan want ik moest werken.En morgen nog de rest en dan komen ze woensdag.En dan kan ik donderdagavond beginnen aan het in ruimen.En de huiskamer onderhanden nemen want daar staan nu al de dozen en spullen uit de keuken.Dus weet niet of ik nog tijd ga hebben om te knutselen anders laat ik hem nog zien voor ik op vakantie vertrek naar mijn familie en anders wordt het van daar uit gedaanMag ik jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart en als ik kans zie kom ik zeker kijken op jullie blog maar bellof niet dat er ook een reactie gaat staan dus mijn excuses daarvoor.
Grtjs

5 opmerkingen:

  1. Hallo Cristel,
    Druk, druk en nog eens druk ☺☺☺.....ik ken dat, maar wacht geduldig op een nieuw kaartje hoor.
    Wil je nog wel Van ♥-e feliciteren met de gewonnen challenge.....terecht, want het is een SUPER MOOI kaartje.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eerst in de rommel zitten en dan van het moois gaan geniet, we zien je wel weer verschijnen,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou je bent ermaar druk mee bezig cristel, maar we zien het vanzelf wel verschijnen.
    succes met het poetsen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey Cristel ik kan het best geloven dat je het nu supper druk hebt,veel succes ermee.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Cristel,

    sta hier precies wat achter hé, maar door omstandigheden even een paar dagen niet op blogs geweest, maar nu even tijd voor jullie nemen hé :-)

    oh een nieuwe keuken, spannend hé !

    en mooie creaties heb je hier neer gezet en nog proficiat met je prijsje !

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen