Volgers

dinsdag 7 juni 2011

kerstkaartje


Hallo dames aangezien dat ik gisteren onverwachts niet moest gaan werken,en s'morgens al mijn huishoudelijk werk had gedaan.Heb ik s'middags lekker geknutselt en dit is uit mijn handen gekomen.Hij is alleen niet helemaal geworden zo als ik wilde maar goed.Hij stond al in elkaar,waarschijnlijk vindt iemand anders hem wel mooi.Hij is wel simpel maar het patroontje was iets groter uit gevallen als ik gedacht had.En voor ik het vergeet wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten en veel kijkplezier.Mag ik jullie ook weer bedanken voor jullie lieve reacties.
Grtjs

10 opmerkingen:

  1. het ziet er heel leuk uit cristel en prachtig geborduurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat het een hele berg werk is geweest,maar het ziet er dan ook wel super uit hoor.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kaartje Cristel, mooi borduurwerk, niets mis mee met dit kaartje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Christel,
    Het kaartje ziet er goed uit hoor.
    Zelf kijk je vaker er anders tegen aan als andere.
    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha ik vind hem ook mooi, heel mooi geborduurd
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Cristel,

    Waarom is dit kaartje niet geworden wat je dacht, wat moest er dan anders, want ik vind het een mooi zo hoor.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. -wau,die Karte ist besonders schön
    LG Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Christel,
    Wat mooi geborduurd en meestal vind je hem zelf minder als een ander maar deze is erg mooi. Ik ben volger van je geworden en zou het erg super vinden als je ook eens bij mij kwam kijken.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Cristel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Cristel, ivm je vraag over mijn LO's, ja ik steek ze in albums, het is een album speciaal voor 12" bladen. Er zitten allemaal plastiekjes in waar je ze kan in schuiven. Het is best dat je ze rechtop bewaard dan drukken ze niet op elkaar door. ;)
    Je kaartjes met borduurwerk zijn mooi, maar niets voor mij...daar begin ik niet aan, zo'n prutswerk...LOL!
    Veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen