Volgers

zaterdag 13 oktober 2012

borduurkaartje

Hallo dames heb vandaag dit kaartje afgemaakt voor de challenge bij EHI.Daar vragen ze deze keer dat je een borduurpatroon gebruikt van Jenine Siemerink.En daar heb ik er toch wel een paar van,ze heeft hele mooie patroontjes hoor.Ik heb een soort glimmer cardstock gebruikt als basiskaart en het stuk waar ik op geborduurd heb ook.Daaronder roze kaartstock.Bepaalde stukjes uitgesneden zodat je een beetje van het roze karton kan zien.Ik heb ook drie kleuren roze borduurgaren gebruikt maar weet niet of jullie dat kunnen zien op de foto.Het 3dtje komt uit een boekje van het Boekenvoordeel.Verder het middenstuk bestippeld met een promarker,en versiert met verschillende bloempjes en een gestempeld tekstje en alle randjes heb ik beinkt met donkerroze inkt.Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden en wil jullie ook weer bedanken voor de leive reacties op mijn vorige kaart.
Grtjs

12 opmerkingen:

  1. wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt Cristel.
    en zomooi geborduurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt, lekker in zo'n heerlijk roze kleur met een lekkere cupcake. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige geborduurde kaart Cristel,de drie kleuren roze zijn goed te zien hoor. Ik vind je kaart schitterend.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk zoet kaartje, heel mooi geborduurd
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Cristel,
    Een heel mooi kaartje. Ook je borduurwerk is zo mooi.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cristel,
    Erg mooi kaartje en prachtig geborduurd.
    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje!
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi kaartje hele mooie kleuren!!
    gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een heel mooi geborduurd kaartje en mooie kleuren dat je gebruikt hebt Cristel!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kaartje hoor !!

    Leuk dat je meedoet bij Een Hoop Inspiratie Borduurkaarten.

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen