Volgers

vrijdag 5 oktober 2012

verjaardagskaartje

Ken jullie dat ook mischien,gisteravond zegt mijn dochter:aja mama we hebben morgen een verjaardagsfeestje zou je een kaart kunnen maken met het embleem van voetbalploeg Chelsea erop.Hmm ja ik zal mijn best doen en er moet niet teveel op he want het is voor een jongen,maar dat lukt jouw wel he.Doei tot straks.En daar sta je dan,dus gaan we aan de laptop zitten en natuurlijk even googlen.En wat zijn we toch blij met internet en een printer en ja hoor ik had iets gevonden.Gelukkig.Dus van alles bij elkaar gezocht en uitgeprint en viola dit heb ik er van gebrouwen.En was ik even blij dat ze het ook nog goed keurde.De basis is donkerblauw linnenkaart daarop het helblauwe vierkant en daarop een rood emboste driehoek.De logo's uitgeprint en de ster was een freebie.Heb dan nog de lettertjes uitgeprint met de letterponzen en gekleurd met mijn inktpad in de kleur Dune.Het knoopje in de ster met een marker gekleurd en dan nog streepjes getrokken met een fineliner in blauw.Nu ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Grtjs

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk als kinderen zo doen,ik ken het wel van jij regelt het wel hè mam ,vervolgens zeggen ze doei en mams zit te denken ,ja wat ga ik doen.Nou Cristel je hebt het prima opgelost,goed hoor dat je hebt gezocht op internet,daar kunnen we toch niet meer buiten,als klap op de vuurpijl is je dochter tevreden,meisje wat zal jij lekker slapen wetende dat je een prachtige kaart hebt gemaakt.petje af hoor.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf mannenkaartje, erg leuk gedaan. Onze kinderen boffen maar met van die crea mama's haha
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo cristel
    oooooooooo, hij is echt heel mooi geworden hoor
    een echte jongens kaart heb je ervan gemaakt
    toppie


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen