Volgers

maandag 25 februari 2013

kaartje voor CCWS

Ik heb hem al een paar keer zien voor bij komen de sketch van CCWS en ik heb er ook eentje mee gemaakt.

I've seen the sketch from CCWS on several blogs and i've made a card to with it.


Wat heb ik gebruikt:
-Grijze cardstock als basis kaart
-Stempel van Henry de muis
-Promarkers:Blender-Blue Pearl-Lush Green-Cornflower-Denim Blue-Lipstick Red-Poppy-Baby Pink-Burnt Sienna Metallic Silver-Cool Grey 5-Warm Grey 1-Warm Grey 2-Warm Grey 3
-Paper uit blokje van het kruidvat
-Dots embosmal
-Sneeuwsterren pons en kleine en grote sterrenpons
-Hulstblaadjes pons
-Rode kraaltjes
-Stempeltekst uit een setje van het Kruidvat

Dames ik wil jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart wat lees ik ze toch graag.
Grtjs

10 opmerkingen:

  1. Oooo Cristel, jij hebt ook een schattige kaart gemaakt voor de CCWS, mooi gemaakt, leuke stempel zeg.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die gaaf!!! Super leuke afbeelding, geheel is weer prachtig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje en die muis vind ik altijd zo leuk.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart heb je er weer van gemaakt
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een lief kerstkaartje Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw uitwerking is ook héél leuk! Mooie kleurtjes heb je gebruikt!
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt ;o)
    Leuk dat je deze week meedoet bij CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje!
    Gezellig dat je deze week meedoet bij CCWS.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cute card. Thank you for joining us at CCWS this week. Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen