Volgers

woensdag 27 februari 2013

rouwkaartje voor de DML challenge

Ik heb 2 dagen echt nagedacht hoe ik dat nu eens ging doen hoor je hoorde mijn hersenen kraken lol.Bij de challenge op het DML blog vragen ze een rouwkaartje met een magnolia stempel.Tja niet zo gemakkelijk he ik gebruik meestal de 3d plaatjes daarvoor.En dan gaan we zoeken en vondt ik deze eigenlijk niet zo slecht daarvoor dus dan nog eens uitpluizen met wat kleuren we dat in.En dan hoe maken we hem af.En toen kwam er dit uit.


I have 2 days been thinking how i was going to do this one and you'll hear heard  cracking my brain lol.At the challenge at DML they ask a morning card with magnolia stamp.Not so easy because usually i take 3D images therefore.And then a little bit research and i found this not so bad and then with what colours to use.And then thinking how to make him compleet.This came out.

Zo dames wat denken jullie ben ik geslaagd in de opdracht of niet.Ben weer reuze benieuwd wat jullie ervan denken.Ik lees zo graag altijd jullie reacties.Een dikke merci daarvoor hoor.
Grtjs

9 opmerkingen:

  1. Hallo Cristel, meisje wat een moeilijke wedstrijd is dit, maar wat heb je er een stijlvolle kaart van gemaakt.
    Héél mooi.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cristel , wat een prachtige kaart ! Deze stempels zijn er zeker geschikt voor. ( ik kende ze niet ). Bedankt voor het meedoen bij DML. Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou geslaagd ben je zeker, heel mooi gedaan heb je dat
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whow Cristel een schitterend kaartje heb je gemaakt. Prachtig.

    Groetjes XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig Cristel! Moeilijk hoor....ik wist echt niks!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed van jou om deze stempel te gebruiken, heel toepasselijk!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind het een mooie kaart en ook mij was de stempel onbekend.
    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen