Volgers

woensdag 20 februari 2013

kaartje voor de challenge bij YMMC en MMC

Dames ik heb nog een kaartje klaar deze keer voor de challenge bij You,Me and Magnolia en de Magnolia Mania .Bij YMMC kan alles als er maar een magnolia op staat en bij MMC vragen ze een magnolia en pearls en lace.
 
Ladies i have another card ready for the challenge by You,Me and Magnolia and the Magnolia Mania challenge.By both the ask a magnolia stamp but by MM you have to use Pearls and Lace.
 
Wat heb ik gebruikt:
-Witte cardstock Boekenvoordeel
-paper uit een blokje van Boekenvoordeel
-Stempel Magnolia
-Promarkers:Dusky Pink-Blush-Sandstone-Tan-Marsh Green-Baby Pink-Blossom-Mustard-Antique Pink-Blender
-Parel pen roze tussen de bloemetjes
-kleine en grote retrobloemenpons
-Lint
-kleine vlinderpons
Ben weer reuze benieuwd wat jullie ervan vinden en wil jullie natuurlijk ook weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.
Grtjs

8 opmerkingen: