Volgers

donderdag 17 februari 2011

afscheidskadootje


Dit doosje of bakje had ik gezien bij karin http://karin-creativitybykarin.blogspot.com/ ik vond het zo leuk en daarom heb ik het gemaakt als afscheidskadootje voor mijn sector verantwoordelijke.

Hier zien jullie een van de zijkanten,andere kant is het zelfde.

Dit is de achterkant.

Dit is nog een keer de voorkant maar met het kaartje erbij wat ik voor haar gemaakt had.

En dit is het toen hij helemaal ingepakt was had hem wel gevuld met mercitjes heel vlug want had zelf zin om de chocolade op te eten.
Dames mag ik jullie bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.
Grtjs

5 opmerkingen:

  1. Wat prachtig gemaakt Cristel,super stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Cristel,
    Dat heb je mooi gemaakt. Denk wel dat je collega er blij mee zal zijn. En dat het niet je laatste is dat je zal moeten maken. Let op: heel verslavend hoor. (Dank voor het vermelden van mijn blog.)
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend geheel, ziet er echt prachtig uit!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er prachtig uit, mooie modelletje en prachtig papier de kleurtinten van het papier spreken mij erg aan.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen