Volgers

zondag 27 februari 2011

he he


He he eindelijk wat tijd gevonden zeg.Altijd maar bezig geweest met kaartjes te maken maar deze week was gewoon bijzonder druk.Heb ook al een aantal kaartjes gemaakt die ik nog niet kan plaatsen vanwege verjaardag en voor de dt challenge blog.Maar vandaag heb ik weer wat tijd.Weer een kerstkaartje gemaakt met borduurpatroon en jammer genoeg ga ik deze maand de 10 al niet halen heb er nog maar 7 gemaakt dus.Ik wens jullie nog een fijne zondag en ga effe de blogronde doen.
Grtjs

5 opmerkingen:

  1. wat is het weer een leuke kaart geworden. Fijne zondag verder
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Cristel,
    Aan de andere kant van ’t Stad is het nog altijd Kerst? Je hebt er weer een mooi kaartje voor gemaakt.
    Ja, februari heeft nu eenmaal minder dagen. Je quotum is dan ook moeilijker te halen. Misschien een inhaaldag in maart?
    Ik wens je nog een hele prettige zondag. En terwijl het zonnetje er is en de wind lekker waait, knutselen we toch weer verder.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Christel het is weer een plaatje!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi kaartje, prachtig borduurwerk weer, lief prentje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Cristel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen