Volgers

dinsdag 22 februari 2011

verjaardagskaartje


Hallo dames dit is dus het 2e kaartje van de bestelling.Eens een heel andere kleur maar was een beetje in lente stemming dus heb ik deze gemaakt.Hopelijk wordt hij ook goed gekeurt.Het achtergrondpapier komt uit een blok van de action.De kaart zelf is geembost met allemaal hele kleine roosjes maar dat kunnen jullie waarschijnlijk niet goed zien.Heb ik zo gekocht bij boekenvoordeel.De multiframes van nellie gebruikt ook de floralpunch en een kleinere maat bloemetjes.Het lieveheersbeestje komt van een stempel setje van de action.
Dames mag ik jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.
Grtjs

5 opmerkingen:

  1. He Cristel, wat is ie leuk geworden, daar word je meteen helemaal vrolijk van.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart moet wel goedgekeurd worden, wat een pracht!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi Cristel !!!!
    Echt hele mooie kleuren, en in de action kan je soms echt hele mooie dingen vinden. Je moet er wel wat geluk mee hebben (hier toch) want soms vind ik er echt niks !!

    Fijne dag,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Cristel,leuk die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Cristel,

    Wat een mooi kaartje!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen