Volgers

woensdag 2 maart 2011

Boooeeee


Als een mens eens snuffelt door zijn spullen vind hij altijd wel iets waarvan men niet meer wist dat het er nog was.Nu deze mal is daar dus 1 van.Ik heb er dus een leuke koeienkaart meegemaakt.En mijn vriendin kwam binnen en die zei,is dat kaart al voor iemand bestemd zo niet dan is hij verkocht.Dus weer niks op voorraad maar wel leuk dat ik mijn kaart zo snel verkocht heb.Dames mag ik jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.
Grtjs

6 opmerkingen:

  1. Hallo Cristel,

    Ik dacht aan de titel een zwart/wit koe'tje et zien, maar deze is véél schattiger hoor, leuk kaartje geworden zo!

    Wat leuk dat het zo vlot verkoopt of niet ,hihi, want anders moet je je vriendin een huisverbod gaan geven hoor :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, zo'n koeienkaart.

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gaaf kaartje heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt wel heel bekend in de oren:) Maar je kaart is weer schitterend!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverd !!!!

    Bedankt voor je kaartje en de super leuke afdrukjes, ik heb hem gisteren gekregen en heeft mijn stofdag toch heeeel wat opgefleurd !!!!!
    Dankjewel !!!! En ook voor je super lieve reactie !!!!!!


    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen