Volgers

woensdag 16 maart 2011

sjaal


Eindelijk hoor dames mijn sjaal is af.Heeft lang geduurt,maar hij moest natuurlijk ook lang genoeg zijn om hem dubbel rond mijn nek te kunnen draaien en ik heb graag brede sjaals.Deze zijn heerlijk warm vooral op de fiets ,en daar zit ik toch wel het meeste op.

Hierboven een close-up van de steek die ik gebruikt heb.Het lijkt wel op een honingraat he van de bijtjes.Heb hem met naalden nr 2.5 gebreit dus daarom duurde het ook wat langer.Dames mag ik jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.
Grtjs

7 opmerkingen:

  1. Hallo Cristel,

    Amai Cristel, chapeau hoor !! Hij is mooi geworden en een neutrale kleur waar je veel mee kan combineren zo hé.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige sjaal Christel!
    En wat een hoop mooie kaartjes alweer!
    Fijne dag!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wooow, ziet er erg knap uit !!!
    Ik heb daar enorm veel bewondering voor, ik heb er en het geduld niet voor ...en het voornaamste, ik kan het helemaal niet. Maar dat komt misschien omdat ik er geen geduld voor heb LOL !!!
    Veel geniet ervan ...maar hopelijk nimmer te lang dit jaar :)))


    Peggy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw joh, wat een werk zal dat geweest zijn, ik vind hem prachtig en hij zal wel lekker warm zijn denk ik.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig knap vind ik dat, super mooie kleur ook!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Cristel,
    Prachtig gedaan. En wat een werk. Ik kan jammer genoeg niet meer breien door rug-en schouderproblemen. Heb het waarschijnlijk teveel gedaan toen ik nog voor Anny Blatt en Berger du Nord breide.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, wat mooi en wat een werk met deze fijne naalden.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen