Volgers

zondag 27 maart 2011

jongenskaartje


Deze is ook weer op bestelling voor mijn vriendin.Ze vroeg een jongenskaart en er moest een 6 opstaan.Ik had niet veel van bijzonders daarvoor dus heb de stempel van WOJ bestelt,vond die hier heel geschikt voor.Het bedrukt papier heb ik weer van het internet afgehaalt,de 6 is van chipboard en komt van bij de action. de happy birthday en ballonnen zijn stempels en dan nog een multiframe van nellie snellen gebruikt.

Dames mag ik jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart grtjs.

5 opmerkingen:

  1. super kaartje weer Cristel,lekker stoer
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Cristel,

    Coole jongenskaart geworden!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke jongenskaart! Mooi hoor.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superrr Cristel, wat een heerlijke stoere jongenskaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke stoere jongenskaart, lief afdrukje en mooi, stoer paier.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen