Volgers

donderdag 3 maart 2011

mijn bijdrage voor ons nieuwe blog


Eindelijk ik mag mijn bijdrage laten zien als dt-member op ons nieuwe blog http://nadiaschallengeblog.blogspot.com onze 1e challenge gaat over de lente en moet een 3d plaatje bevatten.En afwisselend is er een challenge met 3d en een challenge met stempels voor de rest mag je je kaart aankleden zoals je zelf wilt,als het thema er maar in verwerkt wordt.Je hebt dus 14 dagen de tijd voor je kaartje af te maken en de donderdag wordt de nieuwe challenge dan weer bekent gemaakt.Ik zou zeggen dames kom allemaal kijken naar wat voor moois de andere dt-members gemaakt hebben mischien om een beetje inspiratie op te doen en doe mee want er is altijd een leuke prijs mee te winnen.Lieve grtjs en ben benieuwd naar jullie creaties.

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, succes met het nieuwe blog!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart! Mooi borduurpatroon voor de hoekjes en een héél schattig veulentje!

    gr Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart, en het thema is ook leuk ...en ik moet regelmatig voor een bestelling 3d kaarten hebben, dus als het lukt kom ik meedoen zenne !!!!


    Grtjs Peggy en een fijn weekend he !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart hoor!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen