Volgers

donderdag 24 maart 2011

kerstkaart 21


Hier ben ik ondanks het schitterende weer toch met een kerstkaartje nr 21 ondertussen.Niet slecht toch de meeste ervan zijn geborduurt dus die zijn voor mijn moeder ze vraagt er 30 dus dat gaat al goed geloof dat ik toch al op de helft zit met deze dus.We gaan gewoon door.Heb ook nog andere kaarten gemaakt maar had zo nog wat boeken liggen die ik heb gekregen met snelle kaartjes erin en daar heb ik er ook al een aantal van gemaakt,maar ik ga ze hier niet laten zien ze zijn niet echt van mezelf (of weet niet hoe ik het uit moet leggen)en denk ook niet echt dat jullie er intresse in hebben,maar vind het ook zonde om bij het oud papier te gooien dus maak ik ze toch en voeg hier en daar wel iets toe van mezelf,maar ze zijn toch anders.
Dames mag ik jullie weer bedanken voor de lieve reacties lees ze altijd zo graag en vind het fijn dat jullie altijd de moeite doen om te komen kijken.
Grtjs

3 opmerkingen:

  1. Hallo Cristel,

    leuk kaartje!

    Ik heb hier ook zo een boeken liggen met knipvellen en dan voorbeeldkaarten erbij, maar ik maak die kaarten niet , ik gebruik gewoon al het gerief van in die boeken voor mijn eigen andere kaarten , zo gaat het ook niet in vuilbak :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje, ik gebruik ook soms dat soort boeken hoor, maar ik doe er wel altijd iets van me eigen bij, zoals een pons randje of wat kant en knoopjes.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Cristel!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen