Volgers

dinsdag 28 januari 2014

Borduurkaartje

Hallo dames ik wilde al zo lang een kaartje maken voor de blog van Corrie en Cindy.En eindelijk tussen al de andere kaartjes door heb ik er eentje klaar.De dames vragen een kaartje met een borduurpatroon van Sjaak van Went.Dus ik gezocht tussen de patronen en deze vondt ik wel leuk.
 En ik heb een wit linnenkarton als basis genomen dan weer een wit linnenkarton kleiner gesneden en gewoon gekleurd met de promarkers Dusky Rose,Antique Pink en Orchid.En vondt hem er best wel goed bij passen.Het 3dtje is weer uit een stansvel van de aldi.Twee kleuren dmc garen en extra stiksteekjes rondom gemaakt en dan nog plakpareltjes gebruikt.
En hier nog een close upje van het borduurpatroontje.Ja ik heb de afgelopen 14 dagen veel vrije tijd gehad omdat er een client van mij in het ziekenhuis lag en aangezien het hier veel geregend heeft de laatste tijd kon ik niet echt verder doen met de deurtjes af te scheuren van mijn kast(doe dit buiten op mijn balkon vanwege de stof)dus meer tijd voor de kaartjes,waaronder een aantal die ik ook nog niet mag laten zien.
Nu dames ik wil jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.
Grtjs

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart zeg. Mooi borduuewerk ook. Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kaart en mooi geborduurd.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart met mooie patroon, bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaarten blog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cristel
    Prachtig is je kaart geworden met een patroon van Sjaak, mooie kleuren combinatie heb je gebruikt.
    Het is weer een héle mooie kaart geworden.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ho Cristel, wat een mooie borduurkaart heb je gemaakt, toppieee! Dankjewel voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog.

    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Christel. Wat een leuk patroon heb je gebruikt. Leuk effect zo. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje dt-lid

    BeantwoordenVerwijderen