Volgers

zondag 5 januari 2014

Nieuwe challenge bij Nadia

Hallo dames ik wil jullie allereerst nog een heel fijn,gezond en heel creatief  2014.Wat gaat een jaar toch snel voorbij zeg.En natuurlijk wil ik jullie bloggertjes allemaal bedanken voor jullie lieve reacties elke keer op mijn creaties en dat we weer een vol jaar kunnen genieten van elkaar.
Ook is er weer een nieuwe challenge gestart bij Nadia en deze keer heeft Cindy het thema gekozen,en zij koos voor een babykaartje met een 3d plaatje.Dus iedereen die er weer zin in heeft om mee te doen met onze challenge kom op dames wij kijken weer uit naar jullie talrijke creaties.En kom kijk zeker eens naar de mooie voorbeeldkaartjes van de andere lieftallige dames,mischien om inspiratie op te doen of om te zien welk leuk prijsje je er weer mee kan winnen.
En dit kaartje heb ik gemaakt.
Ik heb hem niet te druk gemaakt maar vondt het eigenlijk wel lief zo.Ik heb een blauwe basis genomen,een achtergrondpapiertje van Marij Rahder.Daarop een 3dtje uit een knipvellen boek van Boekenvoordeel.Kleine bloemetjes geponst met kleurtjes uit de rest bak.Hartjes geponst en gekleurd met een promarker.En mijn alfabet ponsen gebruikt voor de tekst en daar streepjes ingetrokken met een witte gelpen.
Ook ben ik vergeten door de drukte van de feestdagen om nog wat dingen aan jullie te laten zien.


 Ik heb toch nog wat kaartjes moeten bijmaken in totaal 5 stuks maar van eentje ben ik vergeten een foto te maken stom he.
 En ook heb ik deze watjes krans gemaakt voor aan mijn raam gezien op Facebook en vondt hem toch wel erg leuk.Dus zoals jullie zien ik heb toch niet echt stil gezeten.Nu lieve dames mag ik jullie weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart,ga zo nog even de blogronde doen en dan weer verder met een kerstkaart lol.
Grtjs

8 opmerkingen:

  1. Leuke creatie heb je gemaakt, en dan vooral die kleine bloementjes erop vind ik leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!
    En al je andere creaties zijn ook erg mooi!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke creaties heb je weer gemaakt
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Cristel, ook voor jou de allerbeste wensen voor 2014, dat we maar weer veel van elkaars kaarten en creaties mogen genieten.
    Jou babykaart is ook gaaf zeg, ik dacht al waar is Cristel met haar kaart, maar gelukkig je bent er.
    Wat een leuke krans heb jen gemaakt, dat zal gezellig staan, ook je kaarten zijn weer super mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaarten allemaal Cristel en die krans is gaaf.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb de foto's even vergroot, schitterende kaarten en wat een prachtige krans zeg!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaarten Cristel en je krans is knap gedaan.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen