Volgers

donderdag 13 september 2012

nieuwe challenge bij Nadia


Hallo dames er is weer een nieuwe challenge van start gegaan op ons blog.Dit keer heeft DTteamlid Karen gekozen,een sketch en natuurlijk weer een stempel.Voor de rest mag weer alles.We zijn al weer reuze benieuwd naar al jullie mooie creaties.Ga vlug kijken wat voor een mooi prijsje er weer te winnen valt en wat voor een mooie kaarten er weer gemaakt zijn door ons team.Dit heb ik gemaakt.
Ik heb een keer een bonte kaart gemaakt en wel voor mijn metekind die sedert 14 dagen een nieuwe job heeft.Ze is namelijk gestopt met school.En nu werdt het tijd voor haar eerste echte baan,ze heeft wel bijna 6 jaar een studentejob gedaan hoor.Ik heb roze kaartstock genomen,het achtergrondpapier komt uit een blokje van de Action.Dan weer roze cardstock genomen en dan witte cardstock heb ik blauw gekleurd.Het afdrukje heb ik gekregen denk ik van Peggy.Het oranje rondje heb ik uit gestanst (van boekenvoordeel) en deze oranje gekleurd met de derwentpotlood.De tekst is van losse alfabetstickers in zilver.Afdrukje is ook ingekleurd met derwents maar heb vergeten op te schrijven welke.Natuurlijk ook weer een parelpen en verschillende bloemenponsjes die gekleurd zijn ook weer met de derwentpotloden.
Nou dames ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden en bedankt voor de leive reacties op mijn vorige kaart.

6 opmerkingen:

  1. een hele leuke en vrolijke kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat jij een mooie kaart gemaakt hebt met de schets,lief stempeltje en mooi gekleurd, de bloemetjes zijn er schattig bij,een heel lief kaartje Cristel
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief schattig kaartje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi lief kaartje Cristel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, met geweldige kleuren, super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen