Volgers

vrijdag 21 september 2012

trouwkaartje

   
Hallo dames hier ben ik met het kaartje wat ik jullie beloofd had,trouwkaartje nr2.Tevens heb ik een nieuwe volger erbij had ik net gezien welkom Angela hopelijk kan ik je wat inspiratie bieden en vindt het leuk moest je soms een reactie achter laten.Nu verder wat mijn kaartje betreft,mijn collega had een trouwkaartje gevraagd en omdat ik meestal wat onzeker ben had ik er dan maar 2 gemaakt dan kon ze kiezen.Deze nam ze gelijk in haar handen maar toen ze de andere zag zei ze nee ik neem deze maar want daar heb je veel tijd ingestoken.Ik zei nog maar tis jouw kaartje maar ze koos toch voor de andere.Deze is wel heel anders heb het eigenlijk ook nog nooit gedaan maar een mens moet eens iets uitproberen toch.Dus de stoute schoenen aan getrokken en maar eens wat geprobeert.


De voorkant heb ik mijn grootste die genomen in hart voor en die nagetekend en met de hand uitgeknipt,in wit linnenkarton.Dan in grijs een iets kleiner hart uitgestanst en met witte inkt swirls gestempeld de eerste keer en dan wat lichter ernaast.En een klein hartje er bij gestempeld.En daar heb ik weer het tekstje just  married bij gebruikt.Dan heb ik grijs linnenkarton genomen en een rand geponst aan de zijkant met de MS pons.En nog 2 verschillende maten hartjes uitgestanst ook hier heb ik in de hoek weer wat swirls gestempeld en hartjes.Nu dames wat vinden jullie van mijn probeersel ben benieuwd.Sorry moet nog een beetje wennen aan de nieuwe bloggerdashboard zal wel aan mij liggen maar goed mijn bericht is hopelijk goed geplaats.Grtjs en een fijn weekend.                

7 opmerkingen:

  1. Dit is ook een prachtige trouwkaart Cristel, je hebt je kaart heel mooi opgebouwd,het ziet er perfect uit
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie trouwkaart Cristel, heel sjiek papier.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, echt toppie
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wouww, wat een schitterend trouwkaartje heb je gemaakt
    echt heel mooi gedaan
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhhh...wat een kaartje!!
    *wow*
    Je trouwkaartje is prachtig, erg mooi!
    Liefs
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen
  6. viele schöne Herzen, finde ich absolut gelungen
    LG,-Simone

    BeantwoordenVerwijderen