Volgers

dinsdag 11 september 2012

Zomaar


Eindelijk heb ik dit kaartje is klaar zeg.Maar ik ben nu ook bezig met schilderwerken thuis en dan nog gewoon werken.Dus eigenlijk alles te gelijk,en das niet zo gemakkelijk.Dit kaartje is weer op vraag van net zo als het andere kaartje.Heb weer een stempeltje van de Me to you beertjes gebruikt vindt ze zo knoddig.En dit keer moest ik er ook bij borduren.Het patroon is van Joan58.Het stempeltje is weer ingekleurd met derwentpotloden namelijk Red C110-Soft Pink C170 Iced Blue C350-Dove Grey C670-Steel Grey C690-Mid Grey C700.
Verder natuurlijk blauw en roze borduurgaren gebruikt van DMC,een parelpen in zilver en blauw,zilver tekststickertje en bloemenponsje van het Kruidvat.Nou dames ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.
Grtjs

9 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje Cristel, heel erg mooi gedaan. En wat heb je hem mooi ingekleurd, knap werk joh
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super mooi kaartje Cristel en mooi geborduurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende kaart heb je gemaakt
    echt heel mooi
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje,staat erg leuk zo in het blauw!
    Nog bedankt voor je bezoekje op mijn blog,en het mooie compliment...groetjes,Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo meisje ik lees dat je druk bent met schilderwerk,ja dat moet af en toe ook gebeuren hè. Gelukkig is het niet meer zo heet,dan gaat alles wat makkelijker.Ik vind dit een schatje van een kaart ,mooi geborduurd lief stempeltje ,mooi hoor Christel.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Cristel,

    Wauw, zo mooi, ik doe je die borduurkaarten niet na hoor, zo knap !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja dat is zo, als je in huis druk bezig bent, dan schiet het hobbyen er wat bij in.
    Gelukkig is dat iets dat er maar af en toe bij komt bij de andere drukte☺
    Je kaart is wel erg mooi geworden !!

    Grtjs Peggy 

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, Cristel,
    die Karte ist ja super gestaltet,sehr schön FG und das Motiv ist bezaubernd
    LG Simone

    BeantwoordenVerwijderen