Volgers

donderdag 27 september 2012

nieuwe challenge bij Nadia

Hallo dames we gaan vandaag weer van start met een nieuwe challenge op ons blog.En dit keer mocht DTteamlid Rachel kiezen voor het thema en ze heeft gekozen zonnebloemen en natuurlijk weer in 3d.Dit heb ik er van gemaakt.Ik heb een witte linnen cardstock gebruikt als basis,waar ik aan de zijkanten met mijn promarker ben over geweest.Dan een achtergrondpapiertje uit de restjes doos genomen volgens mij eens geprint van het internet.En heb zijkantjes genomen van een borduurpatroon,bijgesneden en groen dmc garen genomen om te borduren.Dan heb ik mijn grootste margrietjespons genomen en beetje de blaadjes bijgeknipt en geprobeert er zonnebloemen van te maken.Het hartje heb ik bewerkt met koper kleurige parelpen.Weer mijn retroponsje en een heel oud ponsje gebruikt.De zonnebloemetjes heb ik gekleurd met een promarker.En de andere bloemen heb ik ook gekleurd in de kleuren van het plaatje.Dan nog een stansje gebruikt van MD dacht ik en de blaadjes af zonderlijk los geknipt.Nou dames als jullie zin hebben om weer mee te doen kom kijken op ons blog dan kan je de mooie kaarten zien van de andere DT ledenen tevens welk mooi prijsje er weer iw geschonken door Nadia.We zijn weer zeer benieuwd naar jullie creatie.
Grtjs

10 opmerkingen:

  1. Hello Cristel,
    Dank voor je regelmatig wederkerende lieve reacties op mijn berichtjes. Fijn kaartje heb je weer gemaakt. Zo zonnig. Wat je vraagje betreft over het hobbyfoam. Ik heb het mijne ooit gekocht in de Lidl. Vermoedelijk kan je het ook in AVA krijgen. Als ik me niet vergis heb ik het er eens zien liggen. Je kon het toen per kleur in A4 formaat krijgen. Sorry als ik fout ben.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kaartje heb je gemaakt, de geborduurde hoekjes zijn zo mooi gedaan.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cristel,ik had al naar Helen geschreven dat ik zonnebloemen haat erg hè,maar ik vind het vreselijk lelijke bloemen,ik zal me op moeten laden om mee te doen deze keer.
    Jij hebt wel een prachtige kaart gemaakt,daar gaat het niet om, leuke hoekjes erbij geborduurd,mooie bloemetjes gemaakt,je jaart is werer een plaatje.
    lieve groetjes Corrie van der Velde
    Asmusstraat 59
    3221 bb Hellevoetsluis
    Holland
    als je blieft mijn adres

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cristel,

    Och wat een schattig 3D kaartje , mooi gedaan hoor!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje, heel mooi gedaan heb je dat
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi kaartje.
    leuk met het bijtje op de bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  7. -die Karte ist sehr schön und das mit den zwei FG-Ecken ist auch mal ne Idee
    -danke für deine lieben Kommentare auf meinem Blog,freut mich immer sehr,von dir zu lesen
    Schönes WE,-LG Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een mooie leuke kaart Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen