Volgers

dinsdag 18 september 2012

WinterWonderland



Hallo dames deze keer eens een kerstkaartje,voor de grote stapel.En met dit kaartje wil ik ook weer mee doen met de challenge bij Winterwonderland.Daar vragen ze deze keer lilac and lace(lila en kant).En dit heb ik er van gebrouwen.
Ik heb witte cardstock gebruikt met daarop weer wit maar gekleurd met een derwentpotlood C260 bright lilac,hiermee heb ik ook de gestempelde kerstballen ingekleurd.Het kantje heb ik zelf gehaakt en gekleurd met een promarker alleen had ik nadien wel het gevoel dat het kantje er stijver van wordt.De tekst merry christmas in zilverkleurige inkt gestempeld die van hetzelfde setje komt als de kerstballen.De kerstballen bewerkt met paarse stickels.En tesamen met het kantje op donker paars linnenkarton vastgezet met zilverkleurige sterbrads.Nou wat denken jullie zou dat door de sorteermachine bij de post gaan of beter zelf afgeven.Ik wil jullie natuurlijk ook weer bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.Hieronder nog een close-upje.
Grtjs

6 opmerkingen:

  1. Hallo Cristel,

    Mooi kaartje, leuk gedaan met de kerstballen zo !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dit is apart hoe kom je op het idee Cristel, prachtig gemaakt met de kerstballen
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf gedaan heb je dat. Heel erg mooi die kleur zo
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. -ha dann kann Weihnachten ja kommen,sehr schön gestaltet
    LG Simone

    BeantwoordenVerwijderen