Volgers

zondag 30 september 2012

herfstkaartje

Goedemorgen dames vandaag laat ik jullie dit herfstkaartje zien dat ik gemaakt heb voor de challenge op het fadengrafikblog.Daar is het thema geborduurde herfstkaartjes.Ik heb de blaadjes eens heel anders geborduurd namelijk in kettingsteek,eens iets heel anders maar niet zo gemakkelijk hoor op papier.De ronde in hetmidden heb ik uitgesneden zodat het rode papier tevoorschijn komt en daar heb ik het pyramide plaatje wat uit een boekje komt van Boekenvoordeel opgeplakt.Daar rond heb ik dan blaadjes geponst uit beige linnenkarton en deze heb ik een beetje bewerkt met een donkere tint beige.Verder niet zoveel toegevoegd,er was ook niet veel plaats meer en denk ook dat het toch teveel zou worden.Dames mag ik jullie weer bedanken voor de lieve commentaren op mijn vorige kaart.
Grtjs en nog een fijne zondag

10 opmerkingen:

  1. mooi kaartje
    leuk met het borduursel erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geborduurd en een schattig kaartje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Cristel,wat een schitterende kaart heb je gemaakt,prachtig met de herfstkleuren,fijn dat je meedoet met de challenge van de Fadengrafik.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Cristel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie kaart Cristel, leuk zo die geborduurde blaadjes.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo!!

    Vielen Dank für Deine Teilnahme an unserer Challenge.

    Deine Karte ist so schön Herbstlich!!

    Liebe Grüße Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaartje heb je gemaakt, mooi de geborduurde bladeren.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. -eine tolle Karte hast du gewerkelt
    LG Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A great card! Thanks for joining us at Kartenallerlei
    hugs Line

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow, what a fantastic card! Thank you so much for joining the challenge at Fadengrafik-Challenge-Blog
    hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen