Volgers

dinsdag 28 augustus 2012

borduurkaartje voor een hoop inspiratie



Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge die loopt op dit blog.Daar moet je een geborduurde kaart met als thema beterschap maken.Het patroon wat ik gebruikt heb weet ik niet meer van wie,heb het al heel heel lang.Ik heb 3verschillende kleuren roze garen gebruikt wat jullie waarschijnlijk niet goed kunnen zien op de kaart maar alle 3 zitten ze ook in de bloem van het pyramide plaatje wat van Boekenvoordeel komt.Dan nog het felle groene garen wat op een klosje zat ook van Boekenvoordeel.Verder heb ik roze en groene cardstock gebruikt en van boven een figuurtje uitgesneden zodat je de groene cardstock kunt zien.En van onder heb ik dat ook gedaan maar nog extra zodat je het roze kunt zien.Hier en daar nog een groen plaksteentje en de tekst.Mag ik jullie weer bedanken dames voor de lieve reacties op mijn vorige kaart.
Grtjs

4 opmerkingen:

  1. Hallo Cristel,
    ik stuur binnenkort mijn adres goed?
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg en zo schitterend geborduurd.Jij kan dat ook héél mooi,dat maakt je kaart zo bijzonder,het is een lust voor het oog,ik zit er al een poosje naar te kijken,hij is werkelijk prachtig
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel mooi kaartje Cristel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje hoor !
    Bedankt voor je deelname bij Een Hoop Inspiratie borduurkaarten.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen