Volgers

vrijdag 17 augustus 2012

een leuke surprise in mijn brievenbus

Vande morgen zat er dus een hele leuke verrassing in mijn brievenbus.Een soort verlaat verjaardags geschenk zeg maar;van mijn blogmaatje Peggy.Een prachtige poezenkaart en een aantal super leuke afdrukjes.Zoals jullie waarschijnlijk wel gelezen hebben ben ik op het einde van juli maar trouwe maatje Musti verloren.Maar goed ik heb dan ook 17 jaar van hem mogen genieten.
Hier een close up van de mooie stempelafdrukjes.
En natuurlijk een close up van de mooie poezenkaart die nu staat te pronken op mijn buro.
Lieve Peggy heel heel heel erg bedankt een dikke knuffel en een dikke kus.
Grtjs



4 opmerkingen:

  1. o wat lief Cristel.
    hele mooie kaart en super leuke afdrukjes.
    daar zullen we weer mooie kaarten van zien.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt Cristel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er is niets zo heerlijk als om verwent te worden, ik kan dat weten, ik ben ook zo verwent ,jij hebt leuke spulletjes van Peggy gekregen ,daar kan je weer mooie kaarten van maken Cristel en van mij ook nog gefeliciteerd.De poezenkaart is prachtig
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, je hebt ze al gekregen, dat is heeeeel graag gedaan.

    Grtjs, Peggy

    BeantwoordenVerwijderen